حوزه معاونت پژوهش و فنّاوری

معرفی حوزه معاونت پژوهش و فنّاوری

حوزه معاونت پژوهش و فنّاوری در عرصه‌های تحقیق، تولید علم و تکنولوژی بخصوص تکنولوژی‌های جدید پیشرو بوده و در جهت بهبود سطح کیفی جامعه گام بردارد. معاونت پژوهش و فنّاوری در دانشگاه آزاد اسلامی سعی دارد تا در زمینه پژوهش‌های آکادمیک در حد معیارهای بین‌المللی و تولید علم و فناوری نو با تکیه بر توان اساتید برجسته داخلی و پژوهشگران جوان شاغل به تحصیل در این دانشگاه حرکت کند و بر اساس چشم‌انداز بیست ساله نظام در سطح منطقه از نظر تولید علم به جایگاه برتری دست یابد.
معاونت پژوهش و فنّاوری دانشگاه آزاد اسلامی واحد سبزوار به عنوان رکن اصلی تحقیقات علمی و اجرایی در این دانشگاه با سازماندهی مناسب امکانات، ایجاد بسترهای مناسب برای فعالیت‌های پژوهشی و تحقیقاتی و طراحی و اجرای مناسب سیستم‌های  عملیاتی با اختصاص بودجه‌های لازم روند رو به رشد قابل توجهی را طی می‌نماید.
در چند سال گذشته کلیه امور مربوط به پژوهش و تحقیق، انتشار کتب مناسب آموزشی، تعیین خط مشی مناسب برای انجام طرح‌های تحقیقاتی اساتید، برگزاری سمینارها و کنفرانس‌های علمی، تجهیز کتابخانه و افزایش تعداد کتب، نشریات و نرم‌افزار تخصصی، ارتباط علمی با مراکز تحقیقاتی و صنعتی و مکانیزاسیون فعالیت‌های اجرایی در این واحد دانشگاهی وجه همت این معاونت بوده ‌است و هر روز شاهد روند رو به رشد این فعالیت‌ها می‌باشیم.

 
 

سرکار خانم دکتر منیره بینقی

تلفن : ۴۴۶۵۰۱۳۱ - ۰۵۱   داخلی  ۱۲

ایمیل : Research@iranctf.com

رشته تحصیلی : مهندسی کامپیوتر

مدرک تحصیلی : دکتری